Oferta pracy
Firma NaturDay, która od niedawna jest właścicielem Pałacu Myśliwskiego w Zielonej, poszukuje pracowników na stanowiska: Asystentka/asystent do działu rozwoju i badań w firmie NaturDay, Asystentka/Asystent Zarządu. Osoby zainteresowane współpracą mogą wysyłać swoje zgłoszenia na adres rekrutacja@naturday.pl
Asystentka/asystent do działu rozwoju i badań w firmie NaturDay
Wymagania:
- analiza receptur pod kątem jakościowym, analiza shelf-life i zachowania funkcjonalności w czasie przechowywania produktów, przygotowywanie prototypów i mockupów, wdrożenia zastosowań na linię produkcyjną;
- prowadzenie projektów koncepcyjnych i wdrożeniowych - wsparcie dla działu marketingu
- prowadzenie projektów optymalizacyjnych;
- współpraca z laboratorium
- udział w pracach nad etykietami;
- analiza trendów i nowych surowców funkcjonalnych;
- analiza sensoryczna
- reagowanie na bieżące sprawy i tematy związane z wprowadzeniem produktów
Oczekiwania:
- wiedza z zakresu suplementacji i wymagań prawnych dotyczących suplementów diety
- doświadczenie w prowadzeniu równolegle kilku projektów (wielozadaniowość);
- doświadczenie w prowadzaniu dokumentacji projektowej
- wykształcenie z zakresu: farmaceuta, technolog farmacji, chemik, biochemik bądź pokrewne
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym mile widziane;
- dobra znajomość programu Excel;
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, a przy tym duża samodzielność działania, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoki poziom samodyscypliny, punktualność i terminowość, odporność na stres, opanowanie, otwartość na nowe pomysły i podejmowanie wyzwań, poszukiwanie nowych rozwiązań.
Pracodawca zapewnia:
- możliwość w rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- codzienną pracę z miłośnikami zdrowego stylu życia :))
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop
ASYSTENTKA/ASYSTENT ZARZĄDU
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za ścisłą współpracę z Zarządem Firmy w bieżących projektach, w tym m.in. za sprawną komunikację i obieg dokumentów, planowanie i organizowanie spotkań oraz wyjazdów służbowych, przygotowywanie, analizowanie planów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dystrybutorami i innymi kluczowymi klientami firmy.
KLUCZOWE ZADANIA:
współpraca z Zarządem i innymi współpracownikami
obsługa biura pod kątem spraw organizacyjno-administracyjnych
przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych
kontakt z kluczowymi klientami
SZUKAMY CIEBIE JEŚLI:
masz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów byłoby świetnie, gdybyś miał/a doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym lub asystenckim, np. w dziale handlowym potrafisz precyzyjnie przekazywać informacje jesteś świetnym organizatorem, potrafisz planować i koordynować działania.
Wymagania
- Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność, umiejętność pracy nad wieloma zadaniami
- Chęć rozwoju i nauki
Oferujemy:
- umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- odpowiedzialne i samodzielne stanowisko,
- niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
Aplikację prosimy o wysłanie na dedykowany email: rekrutacja@naturday.pl