Czwartek, 07 Listopada 2024  Imieniny: Antoniego, Zytomira, Ernesta

Oferta pracy

Firma NaturDay, która od niedawna jest właścicielem Pałacu Myśliwskiego w Zielonej, poszukuje pracowników na stanowiska: Asystentka/asystent do działu rozwoju i badań w firmie NaturDay, Asystentka/Asystent Zarządu​. Osoby zainteresowane współpracą mogą wysyłać swoje zgłoszenia na adres rekrutacja@naturday.pl


Asystentka/asystent do działu rozwoju i badań w firmie NaturDay

Wymagania:

- analiza receptur pod kątem jakościowym, analiza shelf-life i zachowania funkcjonalności w czasie przechowywania produktów, przygotowywanie prototypów i mockupów, wdrożenia zastosowań na linię produkcyjną;
- prowadzenie projektów koncepcyjnych i wdrożeniowych - wsparcie dla działu marketingu
- prowadzenie projektów optymalizacyjnych;
- współpraca z laboratorium
- udział w pracach nad etykietami;
- analiza trendów i nowych surowców funkcjonalnych;
- analiza sensoryczna
- reagowanie na bieżące sprawy i tematy związane z wprowadzeniem produktów
 

Oczekiwania:

- wiedza z zakresu suplementacji i wymagań prawnych dotyczących suplementów diety
- doświadczenie w prowadzeniu równolegle kilku projektów (wielozadaniowość);
- doświadczenie w prowadzaniu dokumentacji projektowej
- wykształcenie z zakresu: farmaceuta, technolog farmacji, chemik, biochemik bądź pokrewne
- znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym mile widziane;
- dobra znajomość programu Excel;
- dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, a przy tym duża samodzielność działania, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoki poziom samodyscypliny, punktualność i terminowość, odporność na stres, opanowanie, otwartość na nowe pomysły i podejmowanie wyzwań, poszukiwanie nowych rozwiązań.
 

Pracodawca zapewnia:

- możliwość w rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- codzienną pracę z miłośnikami zdrowego stylu życia :))
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop

Aplikację prosimy o wysłanie na dedykowany email: rekrutacja@naturday.pl
 
 
 

ASYSTENTKA/ASYSTENT ZARZĄDU​

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za ścisłą współpracę z Zarządem Firmy w bieżących projektach, w tym m.in. za sprawną komunikację i obieg dokumentów, planowanie i organizowanie spotkań oraz wyjazdów służbowych, przygotowywanie, analizowanie planów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dystrybutorami i innymi kluczowymi klientami firmy.

KLUCZOWE ZADANIA:
współpraca z Zarządem i innymi współpracownikami
obsługa biura pod kątem spraw organizacyjno-administracyjnych
przygotowywanie raportów i analiz sprzedażowych
kontakt z kluczowymi klientami​
 

SZUKAMY CIEBIE JEŚLI:
masz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów byłoby świetnie, gdybyś miał/a doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym lub asystenckim​, np.​ w dziale handlowym potrafisz precyzyjnie przekazywać informacje jesteś świetnym organizatorem, potrafisz planować i koordynować działania.
 

Wymagania 

- Dobra znajomość obsługi komputera oraz pakietu biurowego Microsoft Office
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywność, umiejętność pracy nad wieloma zadaniami
- Chęć rozwoju i nauki

Oferujemy:​​

- ​umowę o ​pracę w ​f​irmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- odpowiedzialne i samodzielne sta​​nowisko,​​
- niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon

Aplikację prosimy o wysłanie na dedykowany email: rekrutacja@naturday.pl