Sobota, 20 Kwietnia 2024  Imieniny: Czeslawa, Agnieszki, Mariana

Kolejny rekord kaletańskiego kwestowania dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy!

Z wielką przyjemnością informujemy, że podczas wczorajszego XXIV Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (10.01.2016), dzięki ogromnej hojności, jak zawsze mieszkańców Kalet oraz gości, którzy w tym dniu odwiedzili nasze miasto i wsparli zbiórkę pieniędzy, udało się zebrać rekordową kwotę 15.194,74 zł ! (z czego 13.144,74 ze skarbonek 42 wolontariuszy i 2.050,00 zł z aukcji gadżetów WOŚP oraz Domku Prezesa – piernika przekazanego na tę aukcję przez Stowarzyszenie Nasze Kalety). Dodatkowo wolontariusze uzbierali 4,48 euro.

Podana kwota jest kwotą nieoficjalną, gdyż jak zawsze, dopiero uzbierane środki będą przeliczane przez bank po ich przekazaniu. Dla przypomnienia, podczas zeszłorocznego finału uzbierano kwotę 13.455,85 zł. W Kaletach sztab zorganizowany został jak w latach ubiegłych przy Miejskim Domu Kultury w Kaletach.

Burmistrz Miasta Kalety oraz Dyrektor MDK Kalety składają serdeczne podziękowania 42 wolontariuszom, wszystkim darczyńcom oraz osobom, którzy przyczynili się do sprawnej organizacji XXIV Finału WOŚP w Kaletach. Szczególne podziękowania dla: Miejskiej Orkiestry Dętej, która od pierwszego Finału uczestniczy w tym przedsięwzięciu Mażoretek INEZ i Małej INEZ, Grupy Wokalnej MI, Młodzieżowej Grupy Wokalnej przy MDK, Grupy tanecznej ROCK TIME, Zespołów WRAGON MIX z Koszęcina, BARTOSZ BAND z Strzebinia oraz grupy PROJEKT BLUESHARP z Zawadzkiego, którzy bezinteresownie wystąpili w części artystycznej dzisiejszego Finału. Panu Tomkowi Breguła za sprawne nagłośnienie.
Burmistrz składa również podziękowanie Panu Marianowi Lisieckiemu – Szefowi Sztabu za koordynacje pracy całego sztabu oraz pozostałym członkom Pani Blandynie Kubiak, Panu Piotrowi Kotarskiemu i Pani Justynie Borek i jej synowi Kubie, Pani Iwonie Nowak-Magiera, Pani Renacie Kotasińskiej oraz osobom anonimowym, za sprawne przeprowadzenie podliczenia pieniędzy. Za wsparcie organizacji finału WOŚP dziękujemy radnym Panu Eugeniuszowi Ptak, Janinie Perz i Krzysztofowi Rogocz.

Prezentujemy zbiorcze rozliczenie, które przygotował Pan Piotr Kotarski – przewodn. komisji ds. Kasy.

ZOBACZ TUTAJ